سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31


طرح های تعرفه رنگی: هفتگی و ماهانه!

طرح های تعرفه رنگی قرمز، آبی، طلایی و طلایی دو ستاره در جشنواره تابستان 90 ایرانسل نیز ارائه خواهند شد. در این جشنواره، مشترکین ایرانسل می‌توانند بنا به نیاز خود، این طرح‌ها را همان‌طور که در جداول زیر مشاهده می‌نمایید به صورت هفتگی و یا ماهانه فعال کنند. هریک از طرح‌های تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیام کوتاه، شامل بهای تخفیفی برای سرویس GPRS نیز می‌باشد. مشترکین ایرانسل می‌توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین طرح را در دوره‌های هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و هزینه تلفن همراهشان را تا حد چشمگیری کاهش دهند.

توجه: طرح «هفتگی» تنها مختص مشترکین اعتباری بوده و مشترکین دائمی می توانند این طرح ها را به صورت «ماهانه» بر روی خط خود فعال کنند.

 


برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.

 

در جداول فوق، مبالغ تماس بر حسب ریال/دقیقه، مبالغ پیام کوتاه و پیام چند رسانه ای بر حسب ریال/پیام و هزینه GPRS بر حسب ریال/کیلوبایت تعیین شده است.

توجه: برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواه‌تان می‌توانید یک پیام کوتاه بدون متن از خط ایرانسل خود به 2140 بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرح‌های تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود.

 


برای مشاهده جدول در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.

 

مثال: برای فعال‌سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم کارت های اعتباری می توانید کد دستوری #1*2*5*7*140* را از گوشی خود شماره‌گیری نموده و یا با 700 تماس گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا 7، سپس 5، بعد 2، پس از آن 1 و در آخر برای تایید 1 را وارد کنید.

شما می توانید همزمان با استفاده از طرح های تعرفه رنگی ایرانسل، از بسته های افزایشی محصولات گوناگون ایرانسل به همراه تمامی تخفیف های موجود در آنها بهره مند شوید.

1- شرایط عمومی:
1- 1 همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند. مطابق تغییرات جدید قوانین مالیاتی کشور، مالیات بر ارزش افزوده مربوطه 4 درصد است.
1- 2 فراموش نکنید که پیش از انتخاب هر یک از طرحهای تعرفه تشویقی، باید ثبت نام خود را تکمیل نموده و مدارک لازم را به ایرانسل ارسال کرده باشید.

2-  شرایط مربوط به سیم کارت های اعتباری:
2- 1 مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری )از زمان فعال شدن) برای اشتراک هفتگی، 7 روز و برای اشتراک ماهانه، 30 روز می باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان # 1* 8* 7* 140* را از خط خود شماره گیری نمایید.
2- 2 مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی )هفتگی، ماهانه) به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و یک پیام کوتاه مبنی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت خواهند کرد.
2- 3 در صورت انتخاب هر یک از طرحهای تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی توانند پیش از پایان دوره مربوطه مبادرت به تغییر تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طرح تعرفه موجود را مجدداً تمدید نمایند. برای اطلاع از مدت زمان باقی مانده از طرح تعرفه تشویقی، کد دستوری # 2* 8* 7* 140 * را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.
2-4 هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر می شود. لازم به ذکر است، مشترکین به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.
2-5 مشترکین اعتباری ایرانسل تنها تا 31 مرداد امکان فعال سازی هر یک از طرح های تعرفه رنگی به صورت ماهانه و هفتگی را دارند ولی تا پایان جشنواره تابستان امکان استفاده از آن را با توجه به طرح فعال شده خواهند داشت.
2-6 طرح تعرفه انتخابی ظرف 24 ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیام کوتاه تایید، فعال می شود.

3- شرایط مربوط به سیم کارت های دائمی:

3-1 جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روشهای ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه در وب سایت و بروشورهای ایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای # 1* 7* 130* را از خط ایرانسل خود شماره گیری نمایید. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود # 2* 1* 130* را از خط خود شماره گیری نمایید.
3-2 طرحهای تعرفه تشویقی مربوط به سیم کارت دائمی، از زمانیکه فعال شوند تا پایان شهریور 90 فعال می مانند. درصورتی که مشترک مایل به برگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.
3-3  طرح تعرفه انتخابی ظرف 24 ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیام کوتاه تایید فعال می شود.
3-4 در صورتی که مشترکین دائمی هر یک از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.
3-5  توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.
3-6 با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی می توانند در هر زمان در صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.
3-7  مشترکین دائمی، پس از پایان مدت جشنواره به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.
3-8 هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی در صورت حساب ماهانه آنها منظور می شود.
3- 9 در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک می بایست مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. درغیراین صورت، درخواست اجرا نخواهد شد.
3- 10 مشترکین دائمی ایرانسل تنها تا 31 مرداد امکان فعال سازی هر یک از طرح های تعرفه رنگی به صورت ماهانه را دارند ولی تا پایان جشنواره تابستان امکان استفاده از آن را با توجه به طرح فعال شده خواهند داشت.


 نوشته شده توسط ایرانسل در شنبه 90/5/22 و ساعت 1:23 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 69105
آرشیو
جستجو در صفحه

خبر نامه